perjantai 26. heinäkuuta 2013

Randomotoksia heinäkuulta

Olen yrittänyt aloittaa instagrammailun jo pariin kertaan, mutta toistaiseksi en ole ihan oppinut rutinoituneeksi kuvienlatailijaksi. Ehkä vielä jonain päivänä, mutta sitä ennen joudun käyttämään puhelimeni randomkuvista otsikkoa ”randomkuvia puhelimesta”, enkä esimerkiksi ah-niin-tyylikästä ”instaweek”.



1. Pyry ylpeenä rapsuteltavana!
2. Kesän ensimmäiset ja tähän asti viimeiset mansikat (yhyy).
3. Käytiin äidin kanssa Pancho Villassa syömässä, mm.
4. Ostin uuden kalenterin (!!) ja luonnollisesti ensimmäisten asioiden joukossa merkitsin ylös ensi toukokuulle sijoittuvan vuosipäivän. Ettei vaan unohdu.


1. Kesä! <3
2. Oon aivan peruuttamattomasti rakastunut How I Met Your Motheriin! Okei okei, oon tässä(kin) vähän jäljessä, mutta onhan se nyt kaikesta huolimatta ihan loistava sarja. Ville tosin katsoi sen ilman mua armeija-aikanaan, mistä oon vähän katkera.
3. Tein hyvää Brita-torttua.
4. Otettiin Villen kanssa shakkiottelu. Pelihän meni niin, että mä siirsin ensimmäistä nappulaa, joka sattui käteen osumaan, ja Ville mietti kymmenen minuuttia jokaista siirtoaan. Jostain syystä ei mennyt kauaa, että hävisin.


1. Hihii.
2. Vietiin äidin kanssa takapihalle viltti mun erään työpäivän jälkeen ja pidettiin piknik. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan tai takapihaa pidemmälle piknikille. (:
3. Ostin tänään Lidlistä valehtelematta maailman parhaita sämpylöitä! Ne oli kurpitsansiemensämpylöitä sellasesta irtotuoreleipälaatikkojutusta (ulkomaatyylisesti), en edes tiennyt, että Lidlissä on sellainen. 
4. Soiteltiin Villen kanssa kahdestaan meidän autotallissa. Oli aika hauskaa, vaikka olinkin ihan surkee sähkökitaristi!

6 kommenttia:

  1. Tätä oli hauska lukee! :D
    PS: Vitsi oli piristävää törmätä tänää kaupassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Sini!
      Ja niin oli, pitää kyllä yrittää nähdä ennen kun kesä loppuu. Mau.

      Poista
  2. Himym on niin hyvä! Oon saanu katottua sen kaheksan kautta tänä kesänä, mitenniin en kertaakaan käyny ulkona :-D pian nähdään Lölleri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä oon kattonu vasta eka, tokan ja viidennen (hmm), mut kyllähän tässä on vielä kesää.
      Tuu jo Lahteen!

      Poista
  3. Söpöjä otoksia! Himym on loistava, tosin viimesimmällä kaudella multa lopahti kiinnostus ihan täysin (oiskohan samaan aikaan pyörineellä Game of Thronesilla ollu kenties jotain vaikutusta?). Ja hei, haluan sulta joskus noita meillä otettuja kuvia, mietinkin joskus että kenenköhän puhelimella/kameralla niitä otettiin. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih, kiitos! Game of Thrones on kyllä kieltämättä tarpeeks loistava syrjäyttääkseen jopa Himymin. (Katottiin muuten se kolmas tuottis loppuun, mitäääää!) Ja voin lähettää noi muutamat, jotka mun puhelimella otettiin, vaikkei ne kovin upeita otoksia ookaan. (:

      Poista