maanantai 16. syyskuuta 2013

Viime aikoina

Muutettiin Villen kanssa vihdoin ja viimein ihan virallisesti ja käytännössä yhteen! Skoolatiin sen kunniaksi, ja voi, tämä on ehkä vielä ihanampaa kuin osasin kuvitella. Parhautta on nukahtaa yhdessä muutaman tunnin HIMYM-putken jälkeen oman kodin makuuhuoneessa (eka kerta ikinä kun mun asunnossa on makuuhuone, jee!).

Lopetin kesätyöt, ja parhaat työkaverit muisti mua näin superihanasti. Saattoi vähän itkettää.

Ollaan siis pikku hiljaa rakennettu tästä meidän kotia, missä ollaan mun mielestä aika hyvin jo onnistuttu. Tekisipä mieli tehdä kotipostaus, niin paljon tästä paikasta tykkään!

Juhlittiin tietenkin tupareita! Tässä on mun pupuja, Villen pupujen kuvassa mä näytän vähän valaalta niin skipataan se tällä kertaa.

Ja tietenkin olen myös viettänyt aikaa haalareissa kivojen kanssa. Tähän väliin on pakko vielä mainita pieni mörkö nimeltään kandi, jonka olen päättänyt tänä syksynä urheasti kohdata, mutta sitä vastaan taistelemisesta myöhemmin lisää!

2 kommenttia:

  1. Ootte ihanan onnellisen näköinen pari tuossa ensimmäisessä kuvassa, pus.

    VastaaPoista