tiistai 24. syyskuuta 2013

Kaksikymmentäyksi


Tänään täytin kaksikymmentäyksi vuotta! Ikäkriisi oli eilen illalla melkoinen, kun tajusin, että nyt olen taas neljä seuraavaa kuukautta Villeä vuoden vanhempi, mutta ehkä vielä selviän. Jos vanhenemista ei huomioida, niin on ollut ihan kiva synttäripäivä! Sain Villeltä synttärilahjaksi maailman söpöimmän väriset salihanskat, joita piti päästä heti testaamaan. Ville ostaa oikeesti ihania lahjoja aina, ja vaikkei salihanskat ehkä teidän korvaan kuulosta yhtä söpöltä kuin esimerkiksi hopeinen kaulakoru, jonka sain neljä vuotta sitten lahjaksi (ja joka mulla on tälläkin hetkellä kaulassa, tui), musta on ihan huippua, että Ville tietää niin hyvin mitä mä haluun/tarvin! Ja noihan oli ihan loistavat tän aamun saleilussa.

Saleilun lisäksi esittelin mun tutkimussuunnitelman tän päivän seminaarissa, mikä oli pelottavan lisäks aika hyödyllistä, jajaja sitten tulin kotiin syömään postilaatikosta löytyneen salmiakkisuklaalevyn. (Ootteko ikinä onnistunut olemaan syömättä 100 g:n suklaalvyä kerralla? En mäkään.) Synttäriruusut sain jo sunnuntaina Villen isältä, ja ne näyttävät niin kauniilta tuossa eteisen pikkupöydän päällä, että melkein tekisi mieli aina välillä ostaa ah-niin-blogitrendikkäästi leikkokukkia kotiin. Ehkä pitäisi!

Nyt odottelen, että Ville on valmis lähtemään lenkille, ja lenkin jälkeen lähden vielä kauppaan ostamaan suklaakakkuainekset huomisia Katariinan ja mun yhteispikkusynttäreitä varten. Tällanen synttäripäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti